מנעולן בנתניה - פורץ מנעולים בנתניה 24 שעות ביממה - לוגו האתר

קידוד שלט לרכב בנתניה – מנעולן בנתניה

פעם החיים היו יותר פשוטים… לא הייתה טכנולוגיה ואמנם קל יותר היה לפרוץ מנעול אבל גם קל יותר לשכפל אותו. היום רכבים חדשים רבים מגיעים מצוידים במערכות אבטחה מתקדמות המחוברות למפתח הרכב וכאשר המפתח נהרס או נשבר, לא מספיק לשכפל אותו וצריך לבצע עליו מספר פעולות נוספות, לקודד אותו מחדש ולהתאים אותו למחשב רכב, לאימובילייזר ולקודן. צריכים קידוד שלט לרכב בנתניה? מנעולן בנתניה יעשה זאת עבורכם במקום, יחלץ אתכם מכל מקום בו נתקעתם עם הרכב וידאג לשכפל ולשחזר לכם את המפתח המקורי. קידוד מפתח לרכב מצריך גם ידע וגם ציוד מתאימים שיש רק לבעל מקצוע בתחום. קידוד שלט לרכב בנתניה יתבצע בצורה הטובה ביותר אם תזמני ומנעולן בנתניה שמכיר את הרכב שלכם ואת סוג המערכת שמותקנת אצלכם ברכב ויכול לעזור לכם בקלות ובמהירות.

קידוד שלט לרכב בנתניה – לכל סוגי הרכבים

מנעולן בנתניה מבצע קידוד שלט לרכב בנתניה לכל סוגי הרכבים ולכל סוגי המפתחות כולל מפתחות משולבי שלט או מפתחות כרטיס חכם. מנעולן בנתניה יבצע עבורכם קידוד מפתח לרכב בצורה המקצועית ביותר כיוון שכל רכב חייב להיות מותאם למפתח הספציפי שלכם. קידוד שלט לרכב בנתניה חייב להיעשות אך ורק על ידי מנעולן מקצועי שעבר קורס בתחום ומכיר את שיטת העבודה של המפתחות הללו שאמנם מעניקים נוחות גישה לרכב ואבטחה גבוהה אך כאשר הם מתקלקלים זה יכול להיות סיפור מעצבן לתקן, להחליף, לשכפל או לשחזר ואותם ולכן אנו ממליצים לשכפל מראש מפתח כזה, גם אם עלות השכפול יקרה יחסית לעלות שכפול מפתח רגיל כי זה יחסוך לכם את הזמנת המנעולן במקרה שתתקעו בלי מפתח.

איפה עושים קידוד שלט לרכב בנתניה

קידוד שלט לרכב בנתניה יכול להתבצע על ידיכם במקום מורשה לכך בעיר או במקרה שנתקעתם ליד הרכב בלי אפשרות לפתוח או לסגור אותו, תוכלו להזמין מנעולן, רצוי מנעולן מנתניה שיוכל להגיע אליכם בזמן קצר ולעזור לכם במקום. קידוד שלט לרכב בנתניה או קידוד מפתח לרכב הם בין השירותים שכל מנעולן מקצועי צריך לדעת לספק כיוון שכיום רוב הרכבים מגיעים עם מפתחות אלה. לכן אם אתם מחפשים מנעולן בנתניה למטרת קידוד שלט לרכב בנתניה כדאי שתשאלו אותו מראש בטלפון האם הוא שולט בשיטה זו ויכול לספק לכם מענה אמיתי שלא יקרה מצב שהוא יגיע אליכם ויאמר לכם שהוא לא מתעסק במפתחות הללו.

 גם כל שירותי המנעולנות האחרים בעיר

קידוד שלט לרכב בנתניה הוא רק שירות אחד של כל מנעולן מקצועי, שירותים נוספים כוללים תיקון, החלפה והתקנה של כל סוגי המנעולים לרכב או לבית כל מענה מקצועי לכל סוגי הדלתות הקיימות בנכס, דלתות הזזה, תריסים חשמליים, דלתות כניסה רב בריח, מולטילוק ועוד. מנעולן מקצועי יודע לספק את כל שירותי הפריצה והמנעולנות לרכב ולבית כך ששירות קידוד שלט לרכב בנתניה הוא רק אחד השירותים. קידוד שלט לרכב בנתניה מתבצע על ידי התחברות של המנעולן למחשב הרכב, איפוס הקוד הישין והתקנת קוד חדש שרק בעל הרכב ידע. לפעמים יש צורך לשכפל את החלק המכאני או לתקן את המעגל החשמלי במפתח המקודד אך טיפ קטן: לפעמים מדובר בסוללה בלבד. גם כאן יש צורך להתקין סוללה מתאימה ובמידה והקוד מתאפס עדיין יהיה צורך לקודד מחדש את המפתח בהתאמה מלאה למחשב הרכב על מנת שאפשר יהיה לפתוח ולסגור את הרכב בלחיצת כפתור כפי שהיה עד לתקלה.

קידוד שלט לרכב בנתניה בקלות ובמהירות  – מנעולן בנתניה

תתפלאו כמה סוגי שלטים ומפתחות יש לרכבים כיום. כל רכב וכל חברה מעוניינת ליצור מפתח ייחודי רק לה, שנראה ומעוצב בצורה שונה. האתגר של המנעולן המקצועי הוא להכיר את כל סוגי השלטים והמפתחות ואף על פי שעיקרון הפעולה ושיטת התיקון והקידוד דומים, מנעולן מקצועי צריך לצבור ניסיון ולתקן כמה שיותר מפתחות חכמים על מנת להתמקצע בתחום ולספק שירות מהיר ויעיל בשעת הצורך.

הנה רשימה חלקית של שלטים שכל מנעולן צריך לדעת לשכפל ולתקן:

שלטי אזעקה ספאל, שלטי פעמון, שלט חייזר, שלטי קייג', סלטי סנג'י, שלטים של כל חברות המכוניות הידועות: יונדאי, מיצובישי, סובארו, ניסאן, וולו, מרצדס, אאודי וכל שאר החברות, שכפול שלט קוברה, שכפול שלט של איתוראן, שכפול שלט לאזעקות ועוד רבים.

כפי שאתם רואים יש מגוון עצום של סוגי שלטים ומעל 50 סוגי מפתחות ושלטים ולכל אחד טכנולוגיה ספציפית כך שעבודתו של המנעולן בהחלט לא פשוטה אך אם הוא בעל המקצוע שמכיר את כל סוגי המפתחות והשלטים הוא היחיד שייתן לכם מענה מלא ומקצועי לכך ברגע האמת, היכן שאתם צריכים אותו, 24 שעות ביממה שכן זוהי העבודה והשירות שכל מנעולן צריך לספק.

מנעולן מקצועי הוא כמו מוסך מהלך, מישהו שיכול לפרוץ כל רכב, לתקן ולהתקין כל מנעול כולל תיקון סוויץ לרכב בנתניה ושכפול או שחזור כל סוג מפתח קיים לכל סוג רכב בנתניה. מנעולן בנתניה יספק לכם שירות קידוד מפתח לרכב כולל שירות שכפול שלט נוחות לרכב, חידוש שלט כולל פלסטיקה, גומיות, לוח המקשים ועוד, החלפת סוללה בשלט, שכפול שלטים מקורי, תיקון שלט במעגל האלקטרוני ועוד.

מנעולן בנתניה – לא נשארים מחוץ לאוטו בשום מצב

תפקידו של המנעולן לרכב בנתניה לתת פתרון מידי בשטח לכל רכב ולכל בעיה. אזעקה מצפצפת שלא הצלחתם לנטרל, רכב תקול שלא הצלחתם לפתוח, מפתח תקוע בסוויץ שלא מסתובב ועוד. לפעמים הבעיה נפתרת תוך כמה שניות ובעזרת ציוד פריצה מתאים המנעולן יוכל להיכנס לרכב ללא כל קושי אך לפעמים הוא יצטרך לבצע מספר פעולות, להתחבר למחשב הרכב בעזרת ציוד מתאים וכדומה.

מנעולן מקצועי יכול בנוסף לספק גם שירותי מעבדה מקצועיים, להחליף לחצן תקוע, לשפץ את בית השלט וכמובן לקודד כל מפתח חכם עם שבב בתוכו ולהתאים קוד חדש שרק בעל הרכב יקבל, שירות חובה במקרה של אובדן מפתח כאשר יש עוד מפתח או במקרה של פריצה לרכב וחבלה רצינית במערכת הפתיחה והנעילה של הרכב.

הטכנולוגיה כיום מתקדמת ומספקת לנו נוחות בגישה לרכב, מפתחות יכולים אפילו להתניע את הרכב מחוץ למכונית מרחוק, כמה שניות לפני שאנו נכנסים לאוטו, המפתחות לרכב נראים מעולה, מכילים שבב ומחוברים למערכת האבטחה של הרכב, כל מפתח לרכב יקר וגם עלות השכפול יקרה יחסית למפתחות הישנים מפעם שאפילו לא היו מחוברים לאזעקה, לכן אם רכשתם רכב חדש וקיבלתם מפתח בודד, מומלץ לשכפל מראש עוד מפתח ולהסתיר אותו במקום שרק אתם תדעו היכן הוא על מנת לחסוך את הזמנת המנעול במקרה של איבוד המפתח או כשנתקעתם מחוץ לרכב בלי יכולת להיכנס אליו. בכל מקרה, בהצלחה.

עוד משהו מעניין על: מנעולן רכב בנתניה

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן