מנעולן בנתניה - פורץ מנעולים בנתניה 24 שעות ביממה - לוגו האתר

חברות מנעולים מובילות

בחירת מנעול לדלת הבית היא משימה די מרכבת. הרי יש לא מעט סוגי מנעולים ומספר חברות מנעולים מובילות בשוק. כל חברה מציעה את הטופ שבטופ ומגוון חידושים היעילים לטובת שמירה על ביטחונכם האישי. צוות חברת מנעולן בנתניה הביאו בפניכם רשימה של חברות מנעלים מובילת. חלקן חברות ישראליות וחלקן תוצרת חוץ. כך תוכלו לבצע את הבחירה המתאימה לכם.

מה הופך מנעול לאיכותי?

מנעול איכותי נקבע על פי החוזק שלו. כלומר, בכמה זמן ניתן לפרוץ את המנעול. הרי כדי לפרוץ מנעול על פורצים להקדיש לכך דקות בודדות פן יתגלו מעשיהם. לכן מנעול פשוט ייקח פחות מדקה לפרוץ, בעוד מנעול איכותי ניתן ייקח לפרוץ לפחות 5 דקות ואף יותר. לכן תמיד כדאי לרכוש מנעול איכותי וחזק. כזה שהפורצים יעדיפו לדלג עליו ועבור למנעול הבא.

מנעול מולטילוק

חברת מולטילוק היא חברה ישראלית הקיימת עוד משנת 1973 וכיום משווקת את מוצריה בכל העולם. החברה מציעה מגוון פתרונות נעילה ומובילה את התחום בכל העולם. חברת מולטילוק פיתחה כמה וכמה פטנטים רשומים על שמה ביניהם מנעולים, צילינדרים, מערכות לקידוד מפתחות ועוד מיני רבים. מנעול מולטילוק הוא לגמרי הבחירה המושלמת עבור מי שמעוניין במנעול איכותי וחזק. כל המנעולים של מולטילוק עומדים בדרישות תקן מחמירים ביותר.

מנעול פלדלת

פלדת היא למעשה חברה המספקת דלתות המוכרות בעולם כדלתות פלדלת עוד משנת 1972. היא כמובן גם חברה ישראלית שסיפקה מנעולים איכותיים יחד עם הדלתות החזקות שלה העשויות מחומר פלדה הנחשב לחזק ומאסיבי. בשנת 2000 חברת פלדלת נרכשה על ידי חברת רב בריח והפכו יחד למעצמה של ממש. כאשר אנו אומרים מנעול פלדלת, אנו מעשה מתכוונים לדלת פלדלת המכילה מנעול רב בריח איכותי. עם השנים חברת פלדלת – רב בריח נהפכה למעצמה של ממש וכיום משווקת את מוצריה בכל העולם ובישראל בפרט.

מנעול ייל

ייל הוא מותג בינלאומי המוכר בכל העולם בזכות מגוון סוגי המנעולים המוצעים ובעיקר ממנעולי התלייה בגוון זהוב שהפך לסמל סטטוס של החברה. מדובר על אחת החברות הוותיקות בעולם בייצור ופיתוח פתרונות נעילה מתקדמים. עם השנים חברת ייל פיתחה מגוון פטנטים רשומים וטכנולוגיה פורצת דרך בתחום, ולכן מנעול ייל נחשב לאיכותי וחזק ביחס למנעולים אחרים. בשנת 2004 חברת מולטילוק רכשה את זכויות חברת ייל בישראל, וכיום חברת מולטילוק משווקת בישראל גם את מותג ייל וגם את מוצריה הרבים.

לבחור את הטוב ביותר

אם כך, נראה כי יש לא מעט מותגים מובילים במציעים פתרונות נעילה מתקדמים. אלה כמובן היו החברות המובילות והמוכרות בכל העולם, אך ישנן חברות ומותגים נוספים שאף הם מציעים מנעולים מתקדמים ומובילים. כדי לבחור את הטוב ביותר, צוות מנעולן בנתניה מציעה מנעולנים מקצועיים שיתאימו עבורכם את המנעול הטוב ביותר כדי שתוכלו ליהנות מהגנה מיטבית.

עוד משהו מעניין על: כך תמצאו מנעולן בנתניה, מנעולן 24 שעות בנתניה

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן