מנעולן בנתניה - פורץ מנעולים בנתניה 24 שעות ביממה - לוגו האתר

מנעול הגה בנתניה – הנה כל מה שאתם צריכים לדעת כדי להגן על הרכב שלכם מפני גניבות

בשנים האחרונות עולם המנעולנות התפתח מאוד וישנו מבחר רחב של סוגי מנעולים, גם בתחום של מנעול הגה. אם גם אתם מעוניינים להעניק את ההגנה המרבית לרכב שלכם, חשוב שתכירו את מערכות הנעילה המתקדמות ביותר, שיגנו על רכבכם מפני פריצות. אחת ממערכות הנעילה החדשניות והמתקדמות היא מערכת האימובילייזר ושילובה עם התקנת מנעול הגה בנתניה, יעניק את הבטיחות הנדרשת עבור הרכב שלכם.

מנעול הגה למעשה חוסם את התזוזה של ההגה ומונע ממנו לנוע באופן חופשי מצד לצד. נעילה זו בעצם מונעת את אפשרות ההתניידות ברכב, גם במקרה שהוא נפרץ חלילה. כיום מוצעים שלל דגמי מנעול הגה בנתניה, המתאימים לכל סוגי הרכבים. אם הנכם חוששים מפריצת רכבכם תוכלו לשלב מערכת הגנה נוספת, מלבד מנעול הגה בנתניה, כדי להשיג את ההגנה המרבית. האימובילייזר הינה מערכת אשר משביתה את כלל מערכות החשמל ברכב, ברגע שהיא מזהה ניסיון פריצה. מערכת זו נכנסה לשוק הרכבים לפני מספר שנים והיא מוכיחה את עצמה כמוצלחת במיוחד! היא הצליחה לצמצם את גניבות הרכבים בעשרות אחוזים. במקרה שתחליטו לשלב מנעול הגה בנתניה וכן את מערכת האימובילייזר, תוכלו להבטיח לרכבכם הגנה גבוהה מאוד מפריצות.

מנעולן בנתניה אשר עבר את ההכשרות הנדרשות, ידע להתאים לרכב שלכם מנעול הגה בנתניה, מערכת אימובילייזר מתקדמת, מנעול חשמלי בנתניה ומנעול תליה בנתניה. רגע לפני שנעמוד על כלל הטיפים לבחירת מנעולן מקצועי וכן לבחירת מנעול הגה בנתניה, חשוב שתכירו איך מערכת האימובילייזר עובדת בדיוק ומהם היתרונות בשילובה עם מנעול הגה בנתניה.

מערכת אימובילייזר יצרה מהפכה בעולם מנעולנות הרכבים- כך היא עושה את זה

אז איך בעצם עובדת מערכת אימובילייזר? לכל שלט רכב ישנו קוד אישי המסתנכרן עם קוד המוצפן במחשב הרכב. מחשב זה נמצא בכל רכב ומשמש כמעין מוח המפעיל ואחראי על מערכות שונות ברכבכם. ברגע הלחיצה בשלט הפתיחה של הרכב, המחשב קולט את הקוד האישי של השלט באמצעות הקוד המוצפן בו ומאפשר לשלט לפתוח או לנעול את הרכב. כדי שמערכת זו תפעל כראוי, כל שאתם צריכים הוא לעמוד בסמיכות לרכב והמחשב כבר ידע לזהות האם מדובר בשלט המקורי או שמא מדובר בניסיון פריצה.

ברגע שמערכת אימובילייזר אינה מזהה את הקוד האישי של השלט, היא מניחה שמדובר בניסיון פריצה ובאופן אוטומטי היא מנתקת את כל מערכות החשמל ברכב וכך לא יהיה ניתן להניע אותו. מערכת זו מותקנת בכלל הרכבים החדשים ומצליחה למנוע מקרי גניבה רבים ברחבי העולם כולו. אם אינכם מסתפקים בקיומה של מערכת זו בלבד וחוששים מעקיפתה על ידי פורצי רכבים, תוכלו להתקין גם מנעול הגה בנתניה ובכך למנוע מהגנבים להתנייד ברכב, גם במקרה שהם הצליחו להניע אותו.

מעוניינים בהתקנת מנעול הגה בנתניה אך חוששים מתקלות שונות? אל דאגה, ריכזנו עבורכם את התקלות השכיחות ביותר וכן את הפתרונות עבורן

החלטתם להתקין מנעול הגה בנתניה, אך ההחלטה מלווה בחששות מעיסוק מיותר בתקלות השונות העלולות לצוץ? הנה כמה מהתקלות הנפוצות ביותר ודרכי ההתמודדות עימן:

  1. שבירת המפתח בתוך הצילינדר- אנשים רבים נוטים לחשוב שניתן לעשות שימוש אגרסיבי במפתח, משום שהוא עשוי מחומר חזק. אך חשוב לדעת שלמרות שהמפתח נראה חזק, הוא עדין ויש לנהוג בו בהתאם. אם תעשו בו שימוש עדין, תפחיתו את הסיכוי לשבירתו בתוך הצילינדר. חשוב לדעת, שבמקרה של שבירת המפתח בתוך הצילינדר, תאלצו להיעזר בשירותיו של מנעולן בנתניה, אשר יידרש לפרוץ את הצילינדר ולהחליפו באחר.
  2. איבוד מפתחות- אם גם אתם מאבדים מפתחות מקצועיים, הטיפים הבאים בשבילכם! אחת התקלות הנפוצות בבחירת מנעול הגה היא איבוד המפתחות ופריצת מנעול ההגה, והחלפתו על ידי מנעולן מקצועי בעקבות כך. כדי למנוע את אובדן המפתחות אנו ממליצים לכם לבחור במקום קבע להנחתם הן בכניסתכם למקום המגורים והן בצאתכם ממנו. כמו כן, תוכלו לחבר את המפתח לצרור מפתחות, כך הוא יבלוט יותר ויהיה קשה יותר לאבד אותו.
  3. הצטברות של לכלוך- לא רבים יודעים זאת, אך המפתח שלכם נוטה לצבור עליו לכלוך. ברגע הכנסת המפתח לצילינדר, הלכלוך עובר ומצטבר ומונע מהמפתח להיכנס למקומו הטבעי- עד לסוף המנעול. כיצד תוכלו למנוע הצטברות זו? מומלץ לנקות את המפתח מספר פעמים בשבוע טרם הכנסתו אל מנעול הגה בנתניה. זכרו- גם אבק עלול להצטבר ולמנוע מהמפתח שלכם לפעול כראוי.

התחדשתם במנעול הגה בנתניה וישנה תקלה? זה הזמן להיעזר במנעולן מקצועי

לפני שתבחרו מנעולן בנתניה, חשוב מאוד שתוודאו שהוא אכן מקצועי. לא רבים יודעים זאת, אך מנעולן מקצועי נדרש לעבור בהצלחה הכשרה מקצועית הכוללת קורסים שונים. בתום ההכשרה ניגשים המנעולנים למבחן מעשי ורק לאחר שהם עוברים אותו בהצלחה הם זכאים לקבלת רישיון. נוסף לכך, בעקבות החידושים השונים שחלים בעולם המנעולנות, המנעולנים צריכים לעבור השתלמויות מפעם לפעם כדי שידעו כיצד להתמודד עם המנעולים החדישים וכן עם המערכות המתקדמות. כדי לבחור נכון מנעולן בנתניה המעניק שירותי תיקון של סוגי מנעולים שונים כמו מנעול הגה בנתניה, מנעול חשמלי בנתניה, מנעול תליה בנתניה ועוד, חשוב שתבקשו ממנו להציג בפניכם את רישיון התעסוקה שלו. כך תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שבחרתם נכון. חשוב לדעת, במקרה של בחירה במנעולן שאינו מקצועי, הנזק עלול להיות גדול יותר מהתועלת.

עוד משהו מעניין על: מנעול כספת בנתניה

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן