מנעולן בנתניה - פורץ מנעולים בנתניה 24 שעות ביממה - לוגו האתר

תיקון דלתות בנתניה – מנעולן בנתניה: פריצה ותיקון של כל סוגי המנעולים לכל הדלתות!

שירות תיקון דלתות בנתניה כולל דלתות פלדלת, רב בריח ומולטילוק! הזמינו עכשיו תיקון דלתות בנתניה לבתים לאחר פריצה או בבתים בהם הדלת התעקמה, המנעול נשבר, הצילינדר יוצא מהמקום וכדומה. מבצעים גם שחרור דלת טרוקה, קיצור דלת, שיפוץ דלתות ועוד. בנוסף שירותי פריצה לרכבים מכל סוג, פריצה לכספות וכדומה. חייגו להזמנת שירות עכשיו של כל שירותי הפריצה והמנעולנות לבית ולרכב על ידי מנעולן בנתניה, בעל ניסיון וידע רב בתחום, שימוש בציוד חדיש ומתן מענה מלא לכל בעיה שיש לכם ברכב או בבית כולל נטרול מערכת אזעקה, התקנת מנעול ביומטרי וכל פיצ'ר חדש שיש בתחום.

שירותי מנעולן בנתניה – לא רק מנעולן! גם מתקן דלתות כולל תיקון דלתות בנתניה והסביבה!

תיקון דלתות בנתניה מנעולן בנתניה פורץ מנעולים בנתניה 24 שעות ביממה

תיקון דלתות בנתניה על ידי בעל מקצוע מנוסה בתחום כולל המלצה והתקנה של מנעול חדש. התקנת דלתות מכל סוג ותיקון דלתות מכל סוג לרבות מנעולי רב בריח וכדומה. בנוסף שירות ציפוי דלתות בנתניה, שירות התקנת דלתות בנתניה עבור עסקים או משרדים ותיקון דלתות בנתניה והסביבה. חייגו לפרטים ולהזמנת שירות.

פניתם לשירות תיקון דלתות בנתניה ומתקינים מנעול חדש, הנה פירוט על אחד המנעולים האיכותיים בשוק שרבים מתקינים בביתם, מנעול מולטילוק. למנעול זה יש כמה רמות מיגון, הנה שכבות ההגנה של מנעול מולטילוק:

  • בסיסי – מנעול המורכב מצילינדר עם נעילה אחת בלבד, מבוסס על פינים טלסקופיים
  • אינטראקטיב – רמת מיגון נוספת שמשלבת שתי שיטות של נעילה, הפינים הטלסקופיים ובנוסף מעין פין צף אשר גם מהווה שכבה שנייה וגם גורם רעש בניסיון לפרוץ אותו ופורצים המכירים מנעול זה נמנעים מלפרוץ אותו בדיוק בשל סיבה זו.
  • MT5– המנעול הממוגן ביותר, מנעול המשלב שלוש רמות מיגון כולל קפיץ ובנוסף סייד-בר שהוא מעיין מוט עשוי מתכת שרק על ידי שחרור ניתן לסובב את תוף הצילינדר שלו.

קיימים בשוק מספר רב של חברות ומותגים והמשותף לכולם שאת כולם פורץ מנעולים בנתניה יודע לפרוץ ללא כל קושי! מוזמנים להזמין שירות עכשיו!

ציפוי דלתות בנתניה

תיקון דלתות בנתניה כולל גם שיפוץ דלתות במידת הצורך, בעיקר לאחר פריצה לבית. מנעולן בנתניה מבצע שירות ציפוי דלתות בנתניה שהופך כל דלת שרוטה וישנה לדלת שמקבלת מראה חדש ונקי. מוזמנים לקבל מידע על שירות זה בטלפון או להשאיר פרטים באתר ונחזור אליכם עם המידע, מחירים וכדומה. בנוסף מוזמנים לגלוש באתר ולקבל טיפים להגנה על הבית, הרכב ועוד. מנעולן בנתניה עובד בעיר ומכיר כל רחוב בה, מגיע תוך הזמן הקצר ביותר וזמין בכל שעות היממה וגם בלילה במקרים דחופים שאתם תקועים בתוך או מחוץ לבית או לרכב ללא יכולת לצאת. חייגו עכשיו במקרה כזה ונגיע מיד לחלץ אתכם!

התקנת דלתות בנתניה

דלת הכניסה לבית היא דבר חשוב גם להגנה וגם למראה ולעיצוב. דלת כניסה חזקה מרתיעה פורצים אשר יודעים לזהות דלת חזקה עם מנעול שקשה לפרוץ ובמקרה כזה מוותרים על הבית שלכם ועוברים למקום אחר, לכן חשוב מאוד להשקיע בדלת הכניסה. אם כבר יש לכם דלת כניסה איכותית אך היא נפגעה ויש עליה סימני פריצה, בלאי שריטות וכדומה, או אפילו במקרה שהדלת התעקמה מעט אבל שורטת את הרצפה, מנעולן בנתניה יכול להגיע מיד ולטפל בבעיה! הזמינו עכשיו שירות תיקון דלתות בנתניה כולל שירות התקנת דלתות בנתניה עבור דלתות כניסה מכל סוג! חייגו לייעוץ מקצועי לגביי בחירת הדלת החדשה וכדומה.

סוגי דלתות בנתניה – תיקון, התקנה והחלפה על ידי בעל מקצוע מנוסה

צריכים שירות תיקון דלתות בנתניה? מנעולן מקצועי מתקן כל סוגי דלתות בנתניה: דלת פלדלת, דלת עץ, דלת זכוכית (תיקון המנעול) וכל דלת אחרת. התיקון כולל החלפת מנעול, צילינדר, צירים וכל מה שצריך על מנת להחזיר את הדלת למצב תקין ב-100% ללא חריקות ובלי לשרוט את הרצפה וכמובן עם נעילה כמו שצריך. זאת גם ההזדמנות שלכם לשדרג את המנעול ולקבל מהמנעולן המלצות למנעול חדש, בין אם משומש או חדש, אך חזק יותר ממה שהיה מותקן לכם קודם בדלת הכניסה לבית. צרו קשר להזמנת שירות זה או כל שירות אחר הדרוש לכם לבית או לרכב בתחום הפריצה והמנעולנות.

לסיכום

בין שירותיו הרבים של מנעולן בנתניה אפשר לציין שירות תיקון דלתות בנתניה כולל טיפול יסודי ומקצועי בכל מכלול הדלת: המנעול, הצילינדר, הידיות וכדומה. אפשרות לשדרג דלת או לתקן אותה בהתאם לתקציב שלכם כמובן. חייגו לפרטים על המחירים והאפשרויות העומדות בפניכם לגביי תיקון דלת כניסה לבית בנתניה.

מאחורי תיקון דלתות

תיקון דלתות עץ בנתניה – הכירו את כל סוגי המנעולים החדשים לפני שתבחרו את המנעולן שלכם

תיקון דלתות עץ בנתניה – הכירו את כל סוגי המנעולים החדשים לפני שתבחרו את המנעולן שלכם

מנעולן בנתניה שעבר מסלול הכשרה מלא ומקיף ידע להתגבר על כל בעיה. לרבות תיקון דלתות עץ בנתניה. אם גם אתם מתמודדים עם דלתות עץ ישנות...

תיקון דלתות הזזה בנתניה – הדלתות כבר לא נפתחות בקלות כמו בעבר? כנראה שהגיע הזמן להחליף את מסילותיה

תיקון דלתות הזזה בנתניה – הדלתות כבר לא נפתחות בקלות כמו בעבר? כנראה שהגיע הזמן להחליף את מסילותיה

גם אתם מרגישים שדלתות ההזזה כבר לא זזות בקלות כמו בעבר? מנעולן בנתניה ידע לסייע לכם להחזיר אותן למצב תקין. לא מעט אנשים שעושים שימוש...

מתי תקראו לשירות של מתקן דלתות בנתניה ולמה חשוב לעשות זאת מהר

מתי תקראו לשירות של מתקן דלתות בנתניה ולמה חשוב לעשות זאת מהר

אני, מנעולן בנתניה, נראה כמו מי שתחום העיסוק שלו הוא מאוד ממוקד. בסך הכל, על פניו, העבודה שלי היא לדאוג לכך שהדלת תיפתח עבור מי...

תיקון דלתות בנתניה - שאלות ותשובות

תלוי בסוג הדלת שיש לכם וסוג הבעיה. המחיר תיקון דלתות בנתניה נע בין כמה מאות שקלים בודדים ליותר ואפשר כמובן גם להחליף את כל הדלת ואז השירות עולה בהתאם לעלות הדלת החדשה. מוזמנים לקבל מחיר ספציפי עבור כל דלת שיש לכם בבית ולהזמין שירות עכשיו.

כמובן. היתרון הגדול של מנעול ביומטרי הוא שרק טביעת אצבע של בעל הבית פותחת את המנעול. יתרון משני נוסף הוא שאין צורך לשאת מפתח וגם לא לפחד לאבד אותו! לכן מנעול ביומטרי יותקן בעתיד ביותר ויותר בתים, דירות, משרדים וכדומה.

יש כיום כמה שיטות חכמות וזולות באמצעותן אפשר לשדרג את ההגנה על כל דלת. הנה כמה מהן:

מנעול עליון – פתרון לואו טק שקיים כבר שנים רבות וגם מיושם במרבית הדלתות. מנעול עליון הוא הסוגר שמותקן על הדלת ומאפשר פתיחה חלקית של הדלת במלואה אך ללא יכולת של מי שנמצא בחוץ להיכנס כל עוד המנעול העליון סגור, אפילו חלקית. זה פתרון מעולה שפורצים לדירה לא יכולים להתגבר עליו בקלות או בכלל לא ולכן אם אתם בבית אתם יכולים לסגור את המנעול העליון ולהרגיש בטוחים לגמרי שלפחות מהדלת הזאת, לא יפרצו לכם לבית.

עינית דיגיטלית – עוד פתרון מעולה, קצת יותר חדיש ויותר יקר, אך עדיין שווה את זה. עינית דיגיטלית נותנת לכם תמונה מלאה של מי שנמצא מחוץ לדלת על ידי מצלמה זעירה המותקנת בתוך העינית שקולטת את כל המתרחש בצורה מדויקת. כמו כן ניתן לשדר ולהקליט את התמונה ואין ספק שזו שכבת הגנה חכמה ויעלה מאוד.

מצלמה אבטחה או מצלמת דמה – מצלמה עושה את אותה העבודה כמו העינית אך בטווח קליטה גדול יותר והיא גם בולטת ונראית לעין. ניתן גם להתקין מצלמת דמה שנראית בדיוק כמו מצלמה רגילה ולהרתיע באמצעותה פורצים. היא גם זולה יותר ממצלמה אמיתית כמובן. בכל מקרה בהצלחה!

דילוג לתוכן